Een deskundige en optisch perfecte reparatie met gebruik van de originele materialen kan uitsluitend door onze reparatie-afdeling worden uitgevoerd.
Houd er alsjeblieft rekening mee dat de werkwijze bij een reclamatie al naargelang waar je het te reclameren artikel hebt gekocht verschillend is:
Mocht je het te reclameren artikel in onze online-shop hebben gekocht, dan vind je alle noodzakelijke informatie over de verder te volgen werkwijze hier.
Heb je het artikel bij een winkelier of store gekocht, kun je met betrekking tot de verdere werkwijze hier informatie krijgen.
Belangrijk: Kledingstukken die moeten worden gerepareerd of in verband met een reclamatie moeten worden opgestuurd, dienen altijd in fris gewassen toestand te worden afgegeven. Hartelijk dank!
Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Belangrijke opmerking voor de scheepvaart
Bestellingen in deze Online Shop kan alleen worden verzonden binnen het land
Houd de huidige Online Shop
Shops
Shipping can only be provided within the current country.
Selecteer een andere Online Shop
Shipping can only be provided within the current country.
Websites
Vul het e-mailadres van je account in, om een e-mail voor het resetten van je wachtwoord aan te vragen.
Geef je favoriete Store bij jou in de buurt aan als "My Jack Wolfskin Store" en je kunt op de verschillende productpagina's laten weergeven of het betreffende artikel in je Store voorhanden is.
{{jwsdwPicker.infoPicker.introduction}}
Als Mitglied der Jack Wolfskin Community bekommst du für diesen Einkauf
Für jeweils 1.000 Punkte erhältst du am Quartalsende einen 10 € Gutschein.