Als geregistreerde klant kun je je persoonlijke en inloggegevens beheren en verschillende bezorgadressen opslaan.
Als geregistreerde klant kun je je favoriete producten snel en eenvoudig in het boodschappenlijstje opnemen. Je hebt ook de beschikking over een overzicht van actuele en vroegere bestellingen.
Verder hoef je niet bij elke bestelling opnieuw je factuur- en verzendgegevens in te voeren, behalve wanneer je een ander afleveradres kiest. Je betalingsgegevens slaan we voor je eigen veiligheid bewust niet op.
Er zijn twee mogelijkheden om een klantaccount aan te maken:
Via het persoonsicoontje (rechtsboven op de homepage) kom je op de aanmeldingspagina , om een nieuw account aan te maken. Daarvoor vul je onder "Ik ben nieuw hier" je e-mailadres en een door jou gekozen wachtwoord in en klik je op de knop "Account openen". Vervolgens krijg je een e-mail, waarin je je aanmelding voor het klantaccount bevestigt.
Alle verdere persoonlijke gegevens kunnen na de eerste keer met succes inloggen in het klantaccount worden ingevuld en opgeslagen.
Alternatief heb je ook na elke bestelling de mogelijkheid om een klantaccount aan te maken:
Nadat je je bestelling met succes hebt afgerond, krijg je de pagina met de melding „Hartelijk dank voor je aankoop“ te zien. Daarnaast vind je aan de linker kant het veld „Klantaccount aanmaken“, hiervoor hoef je alleen maar bij het door jou aangegeven e-mailadres een wachtwoord vast te leggen en op de knop „Account openen“ te klikken voordat je een e-mail ter bevestiging van het klantaccount krijgt.
Ja, je kunt ook zonder klantaccount in de Online-Shop bestellen.
Daarvoor doorloop je het aankoopproces eenvoudig als "Gast" en geef je aansluitend je factuuradres en evt. ook een afwijkend afleveradres aan.
Voor je bestelling ontvang je een uniek klantnummer dat niet overeenkomt met een bij ons geregistreerde klantaccount. Je gegevens worden alleen in het kader van je bestelling bij ons opgeslagen en niet voor andere doeleinden gebruikt.
Dat is toch geen probleem, dat kan gebeuren!
Om een nieuw wachtwoord aan te maken, klik je op de knop "Mijn account" om zoals gebruikelijk in te loggen.
Daar heb je de mogelijkheid een nieuwe account te openen of je toegangsgegevens voor het bestaande account in te vullen. Onder dit punt klik je op "Wachtwoord vergeten?" en je ontvangt een e-mail met alle andere informatie die nodig is om je wachtwoord opnieuw in te stellen. Klik hier, als je een nieuw wachtwoord nodig hebt.
Om je persoonlijke gegevens te wijzigen, druk je op de knop "Mijn account" en log je in met je e-mail-adres.
Daar heb je nu toegang tot je persoonlijke gegevens en kunt deze desgewenst wijzigen.
Als je je e-mailadres in je klantaccount wilt veranderen, stuur dan een e-mail naar info@jack-wolfskin.com
Jammer dat je wilt opzeggen! Is er nog iets dat we voor je kunnen doen?
Als je je account wilt verwijderen, neem dan contact op met onze klantenservice. Daar kunnen ze je verder helpen en je persoonlijke gegevens wissen.
Graag zouden wij ook willen weten wat de aanleiding was voor je besluit. Misschien vinden we samen nog een oplossing?
Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
Belangrijke opmerking voor de scheepvaart
Bestellingen in deze Online Shop kan alleen worden verzonden binnen het land
Houd de huidige Online Shop
Shops
Shipping can only be provided within the current country.
Selecteer een andere Online Shop
Shipping can only be provided within the current country.
Websites
Vul het e-mailadres van je account in, om een e-mail voor het resetten van je wachtwoord aan te vragen.
Geef je favoriete Store bij jou in de buurt aan als "My Jack Wolfskin Store" en je kunt op de verschillende productpagina's laten weergeven of het betreffende artikel in je Store voorhanden is.
{{jwsdwPicker.infoPicker.introduction}}
Als Mitglied der Jack Wolfskin Community bekommst du für diesen Einkauf
Für jeweils 1.000 Punkte erhältst du am Quartalsende einen 10 € Gutschein.