Direct naar de hoofdinhoud
Slechts tijdelijk: 15% op al afgeprijsde artikelen in de outlet! De korting wordt direct in het winkelmandje in mindering gebracht. Nu shoppen
Met de aankondiging van Microsoft om de support voor Internet Explorer 11 verder terug te schroeven en het advies om over te stappen op Microsoft Edge, hebben wij er ook voor gekozen om deze browser niet meer te ondersteunen. Dit gebeurt enerzijds natuurlijk om jou en je gegevens te beschermen, anderzijds echter ook om te garanderen dat onze site nieuwe technologieën kan gebruiken die door Internet Explorer 11 niet worden ondersteund.
Terug

Klarna Factuur

  • Het principe is simpel: vanaf de factuurdatum heb je 30 dagen de tijd om je factuur te voldoen. Je betaalt pas als je het/de artikel(en) hebt ontvangen. Je shopt ontspannen, rondt je bestelling af en controleert de producten in alle rust thuis. De factuur wordt per e-mail en bij gelijk facturerings- en bezorgadres samen met het/de artikel(en) verzonden. Gelieve in acht te nemen dat Klarna een onafhankelijke betaalmethode is. Wij hebben er geen invloed op als je betaling met Klarna wordt geweigerd. Als je herhaaldelijk problemen hebt met het kopen op rekening, neem dan direct contact op met de klantenservice van Klarna.

    Kijk voor nadere informatie hier.

  • Na ontvangst van je bestelling heb je 30 dagen de tijd om het factuurbedrag te betalen.

    BELANGRIJK: Gebruik uitsluitend de door Klarna toegezonden betaalinformatie, omdat de betaling automatisch aan je rekening bij Klarna wordt toegewezen. Alternatief kun je ook direct inloggen bij Klarna en je factuur met 1-klik betalen.

    Moet je meerdere facturen betalen? Maak dan de bedragen apart over en geef per factuur aan waarvoor. Zo garandeer je dat je betaling snel en correct wordt toegewezen.

  • Volg de retourinstructies op en geef je pakketje gratis af bij een DHL-pakketshop, bij een DHL ServicePoint of in een Hermes-pakketshop.

    Open nu de website van Klarna of de app. Selecteer daar de betreffende bestelling en klik op “Retouren aanmelden”.

    Je retourzending is nu aangemeld. Klarna schort je factuur op terwijl jij het product aan ons terugstuurt. Zodra het bij ons is aangekomen, werken wij je factuur bij Klarna bij.

Hulp & contact

Heb je verder nog vragen/Heb je onze persoonlijke ondersteuning nodig?
Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
{{jwsdwPicker.cartPicker.selectedBonusProductLineItems[0].product_name}}

Succes! Er is een cadeau toegevoegd aan je bestelling.

Toegevoegd aan het winkelwagentje

Winkelmandje ({{jwsdwPicker.cartPicker.totalItems}})
Contact & feedback
E-Mail
Hulp-FAQ
00800-96537546
00800-WOLFSKIN
Live-Chat
Gratis Hotline (Engels Support): Man-Zat 08:00-20:00
Scannen